25 november 2010

Synd om mig!

Hej allesammans :)
Fortfarande sjuk idag fast värre :( fy ! Men imorn ska jag till läkaren o kolla upp detta :) Måste ju vara frisk när jag åker :) Har bara legat hemma idag och tagit de lugnt, försöker vila så mycket som  möjligt!
Mina sjuk tips :

  • Massa god mat, helst nyttig mat :)
  • Massa bra filmer helst komedier så kan kan skratta r nått
  • Te och honung i mängder även  varm choklad är gott och värmade!
  • Lite godis måste man ju ha och glass :D mums!
  • Ta nåra ipren om dagen och dricka mängder av vatten 

Nu ska jag äta lite soppa och sen ta mig en kopp te :) Vi hörs lite senare :)


1 kommentar:

  1. inte roligt att vara sjuk inte!
    Hoppas du blir frisk innan ni åker tll egypten då :)
    Krya på dig gumman :)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3