24 november 2010

Helt slut. . .

Hej allihopa :)
Har ganska så nyss kommit hem, är helt slut, det har vart full rulle hela dagen! Först skolan och sen vart jag och Erika iväg till den fotograferingen inför detta projekt, det blev jätte bra och det kommer bli as grymt :) Den hemsidan kommer att dyka upp här snart och då får ni gå in o kika ;)  Ska dit även imorn igen för yttkligare fotograferingar då det kommer vara nyårstema :) Men vi får se om ja kommer att gå med för att jag är helt kass idag, sjuk som fan :( feber och ont i halsen, hoppas jag blir bättre tills imorn, vill ju inte heller vara sjuk nu ihelgen när ja har så roliga planer! :)
Nu ska jag bädda ner mig i soffan framför tv och bara vila o bli friskare!!
 Hörs imorn :)

No picture today!


1 kommentar:

  1. stackare :( du får krya på dig!
    Kram Malin :)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3