26 november 2010

Good Morning :)

God morgon alla :D Hoppas att ni har sovit gott :) vaknade nu, mår lite bättre idag men känner mig fortfarande sjuk :( . Aah jäkla granne!! Vem fan spelar musik halv 8 på morgonen??!! hmm... Ska slänga i mig lite frukost nu hade ja tänkt och sen ska ja bort till läkaren, usch hatar att ta massa prover o så, speciellt sprrutor, fy, kommer ju säkert att få ta blodprov. Innan det ska ja ta Zico på morgonpromenad :)
Har även en del saker jag måste göra idag, suck hehe, ska till stan sen, måste tiill banken och sedan till systemet och så har ja lite saker jag måste handla :) Ska hämta mina skor från Nelly idag :) Hoppas ja fått rätt skor nu denna gången, sist fick jag fel fan vad förbannad jag blev!!


Zico


6 kommentarer:

  1. God morgon :)
    va söt zico är :)

    SvaraRadera
  2. snygg brud ! med en fin blogg c:

    SvaraRadera
  3. Hej! Visa din blogg på iPhone!
    http://www.icornr.com/sv/adduser.php

    SvaraRadera
  4. var med och tävla om dagens blogg :D

    SvaraRadera
  5. Fin blogg :D
    har du nått bra julklappstips till en killkompis som ligger runt 100 lappen? Skulle va toppen om du hjälpte mig (a)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3