1 december 2010

Dagens Shopping ;)

Hej hej :)
Har inte bloggat på några dagar nu, har verkligen inte orkat, har vart sjuk, men nu börjar jag bli bättre, så skönt:)
Idag har jag vart i skolan och förberett en redovisning som vi ska ha imorgon, hoppas det går bra :)
Har även vart hos Sandra med Marte hon kom hem från norge idag :D Har även vart och shoppat idag oxå lite grann ;)
Igår beställde jag min nyårsklänning ;D den är super snygg, en svart tub som är lite finare tyg inte silke men nått annat så är det massa spets på den, svårt att förklara, ni får se den när den kommer helt enkelt :)

Lite från dagens shopping ;)

Nä nu ska jag hoppa i säng är såå trött :)
Hörs imorgon 

1 kommentar:

  1. Du har väl inte missat att Dagens musikvideo finns på Facebook? Klicka på länken för att komma direkt till sidan och ”gilla” för att få rykande färska musikvideotips i din statusrad, varje dag.

    Välkommen!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3