13 november 2010

Älskade vänner :)

Vill bara tacka mina underbara vänner för att ni alltid
finns där för mig. Jag uppskattar er alla oehört mycket :)
Det är så skönt att ha vänner som man kan lita på och som alltid är ärliga mot
en! Det är det vikigaste av allt att man kan lita på varandra :)
Samtidigt oxå som att man vet att sina vänner bryr sig om en!
Jag älskar mian vänner mest av allt och vi kommer alltid att hålla ihop.
Det är först nu som man vet vilka sina rikiga vänner är. Har haft en del otur 
i livet med dåliga vänner som har gått bakom ryggen på mig, folk som är falska
är det värsta jag vet! Men det är tur att man inte har dessa hemska männikor till vänner längre!
Jag känner oxå att mitt liv är perfekt, jag är så lycklig :) Har allt jag kan önska mig, 
har världens underbaraste familj och vänner, och jag har massa folk runt omkring mig som älskar mig :)




9 kommentarer:

Tack för era fina kommentarer :) <3