13 november 2010

Lördag :)

Hej hej :)
Lördag idag, va härligt :) Igår kväll blev det ganska lungt, 2 glas vin med dom bästa :)
Ikväll så ska jag  bara ta de lugnt, det blir en myskväll :) Orkar inte festa varje helg , har dessutom inte tid med de nu när man pluggar;)
Jag är så sugen på att köpa en ny jacka , men vad för jacka det är ju frågan :P Först var jag lite sugen på en pälsjacka som min kompis Erika tipsade mig om, men så känner jag att de är så många som har just likande jacka så nää, hehe det får bli nån annan :)
Jag förstår att kanske många undrar vad jag pluggar till, men kommer göra ett inlägg om de så småningom :)
Hörs senare :)




3 kommentarer:

  1. See you soon baby !

    SvaraRadera
  2. häärligt att bara ta det lungt :) ja visst e jackan snygg! har beställt den nu :P pussss

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3