15 november 2010

Nyårs planering ;)

Hej hej :) bloggar väldigt sent idag tyvärr, har haft hela dagen fullt upp! Vaknade upp och gick direkt till Sandra med Marte, för vi skulle planera in det sista inför nyår ;D Det kommer att bli såå sjukt kul verkligen :) Vi har hyrt en stuga där festen ska vara, och så ska vi ha 3-rätters middag med champagne :) och dresscode kommer ju självklart att vara finklädd ;) Så nu gäller det att jag hittar mig en rikigt snygg klänning! Det kommer att komma jätte mycket folk, sammanlag kommer vi bjuda ca 80 pers :) Så det blir full rulle hehe, Men jag längtar verkligen :)
Sen har jag vart och hälsat på min bror, var härligt att se han igen :) Sen vart det mys hela kvällen :)
Imorn är det skola som gäller som vanligt :)
Nu måste jag sova Godnatt :)


4 kommentarer:

  1. ååå vad vi längtar!! jag å Mattias kommer komma med massor av CHAMPAGNE!! det kommer bli så jäkla mysigt! nyår med dom BÄSTA <3

    SvaraRadera
  2. haha vi ska fan ta med filmkameran ;)

    SvaraRadera
  3. hehe ja de kommer att bli jätte roligt :)))

    SvaraRadera
  4. Oj det låter som att de kommer bli en bra nyår då ;D

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3