15 oktober 2010

Lite bilder från dagen :)

Hej Hej :)
Sen bloggning som vanligt :P har ju haft fullt upp hela dagen, gick till plugget i morse och beställde tid till vårdcentralen för att kolla upp min fot eller snarare häl, har ju haft jätte ont i min hälsena :S och det visade sig att jag hade slemsäcks retning i vänster häl, haha det låter ju lite roligt :) men ont gör de :(
Sen har jag oxå vart och fikat med Erika :) Sen hann jag också till polisen för lite ärenden, och sen blev det lite shopping, köpte inget speciellt så, lite smycken bara :).. Senare blev det fika med Sandra och Erika igen hehe..
Och nu kom jag precis hem, har vart hos M :) och fått massa fina saker idag, gud jag blev så glad :) ska lägga upp bilder på det imorn , har inte hunnit tagit kort på det än!
Imorn är det Fredag, som jag har längtat efter hela veckan, så imorn blir det en romantisk middag med en flaska rött :)

Till M ;)

Erika leker sekreterare :)

Söta jag :)
Erika :)






2 kommentarer:

  1. gud va rosorna var vackra :) han måste ha blivit jätteglad.

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3