16 oktober 2010

Gårdagen :)

Hej hej :)
Lördag idag gud vad härligt :) fint väder idag, men stackars mig som ska sitta inne och plugga hela dagen :/
jaja sånt är livet hehe!
Gårdagen var jätte mysig , det var middag och en flaska vin :) vi hade jätte trevligt och mysigt!
Ikväll ska det nog hända något kul hehe, får vi hoppas iallfall. det är ju trots allt lördag:)
Ska nu ta mig mig ett bad, har inte gjort det på jätte länge, lägga hårinpackning också, ska pröva en ny som jag köpte igår från bodyshop, dem har så mycket bra produkter där . så vi får hoppas på de bästa om denna hårinpackningen :)
Fick igår oxå massa presenter, jätte fina saker :) blev såå glad!.. kommer upp bilder på det senare :)

En bild från gårdagen, till middag blev det ryggbiff stekt i gorgonzola 
och potatisgratäng med vitlök och soltorkade tomater och chilistekta champinjoner och en flaska rött.
mm jätte gott va de :) kocken charlotte har lyckats igen :)




1 kommentar:

  1. åå era gottegrisar! ja, när jag ringde så lät det som ni hade väldigt kul iaf hahaha!!!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3