13 oktober 2010

Lite shopping :)

Hej :)
Har inte hunnit blogga varje dag, det blir så när man har så mycket att göra hela tiden. Har börjat bli så stressad det sista, vilket är skitjobbigt, men det har mycket med skolan att göra, det är så mycket hela tiden har plugg upp över öronen!..
Jaja har iallfall hunnit unna mig lite shopping igår :) Det blev ett par jätte snygga byxer, och ett set underkläder jätte snyggt från H&M :) fick även tag i lite smink o hudvård o hårvårds produkter :)
Nu ska jag sätta mig att plugga som vanligt!, har även beställt 2 par skor från nätet som jag snart hoppas på att få :) längtar!!!


Hitta också lite snygga armband :)

Köpte nytt I.D pulver och vårdande serum från Björn Axen
och en jätte bra ansiktsmask från Cliniqe som verkligen rengör på djupet, den kostar en del
men den är värd varenda krona :)


3 kommentarer:

  1. jaa Björn axéns silikondroppar är ju grymt bra!

    SvaraRadera
  2. ja verkligen :) å luktar gott oxå !! :)
    weeiii, såg att du lagt ut bild på bloggen när du hade de i håret :) jävlar vilken skillnad de blir endå :)

    SvaraRadera
  3. jaa jag vet! man får ju jätteglansigt hår av den :) super!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3