20 oktober 2010

Kärlek :)

Hej hej :)
Nyss kommit hem efter en lång dag på stan :), har vart och lunchat med M, och planerat helgen :) ska bli så himla kul, vi ska åka iväg o en heldag för oss själva och göra massa myspys ;)
Har även hunnit fika med tjejerna, Pernilla, Anja och Sandra :) Och vi har nu börjat att planera nyår, det kommer att bli så jävla kul :D, hi har hyrt ett hus där festen ska vara, och det kommer komma jätte mycket folk, alla våra vänner :) och även 3-rätters middag med champagne :) Längtar! Måste hitta en fin klänning oxå, eftersom vi ska ha dresscode : finklädd ;)
Jaja, nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te :)
Hörs kanske senanre :)


12 kommentarer:

  1. Förtjänar inte M sitt fullständiga namn ??:D

    SvaraRadera
  2. hej. vill kommentera ovanstående kommentar:
    alla som känner charlotte vet väl vem M är!!! personen ifråga kanske inte vill exponeras!!!!

    SvaraRadera
  3. precis!!! håller med kommentar nr 2

    SvaraRadera
  4. orka vara anonym o inte stå før vad man sæger!!!

    SvaraRadera
  5. Ok ... en kommentar från en som inte känner Charlotte såpass bra som ni andra gör. Jag hade tagit illa upp om mitt namn inte skrev fullständigt .. Speciellt om personen i sig betyder så himla mkt.

    SvaraRadera
  6. kommentar till ovanstående: då behöver du väl inte gå in o läsa i bloggen över huvud taget om du inte känner charlotte o definitivt inte kommentera heller!!!!

    SvaraRadera
  7. Haha Vad är detta, låt Charlotte skriva m om hon vill skriva m, vem fan har så lite att göra i livet så man kommenterar någon sån grej haha patetiskt haha skaffa ett jobb! och appropå namn haha anonym finns det väl ingen som heter, du vill ju antagligen inte exponera ditt namn så varför exponera m:s namn!

    SvaraRadera
  8. Men du din anonyma jävel, sluta läsa min blogg då om det irriterar dig så jävla mycket!! / Charlotte

    SvaraRadera
  9. ok nu får man skit från alla håll för att man var nyfiken på vem charlotte träffar. Sen formulerade jag mig ngt mer idiotiskt därefter eftersom man fick påhopp från andra anonyma. Och från första början s¨å valde jag anonym eftersom jag känner inte till detta med blogg och hade ett konto i google eller open id... sen läste ja inte att man kunde fylla i URl.

    Men nu är det najs å vara anonym. För att få detta som pågår till ett mindre beskymmer.

    Jag tycker om dig charlotte annars hade jag inte läst din blogg.. men du behöver inte vara orolig .. jag ska ikke kommenterar mer .. Nu ska jag stänga av länken å börja lipa för jag e ju ^^knäckt^^ sen när jag mår bra igen så ska ja söka jobb! för det e ju så tungt å vara arbetslös nu :):)!

    SvaraRadera
  10. men det är inte shysst att få ett sånt jävla påhopp, men om du nu tycker om mig som du säger! varför kan du inte då säga vem du är lixom?.. så svårt är det inte att stå för vad man säger! om du är vuxen nog kan du sluta att vara barnslig o skriva sådanna saker utan att ens våga stå för det själv!

    SvaraRadera
  11. a men Charlotte! vem tror du det är!!!! gud vilka patetiska människor det finns! om du nu säger att du tycker om charlotte varför ställa en sån fråga överhuvudtaget!!!?? gör dig själv en tjänst och skaffa dig ett liv, eller du! om du nu stör dig så ge fan i å läs bloggen..inte så svårt ;)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3