25 oktober 2010

Nya tider




Hej alla :) Har ju inte bloggat nu på några dagar!, som vanligt hehe, men har inte tid alltid att blogga, men jag ska bli bättre på det :)
Vad har jag gjort i helgen? Ifredags jobbade jag, hela kvällen, var hemma vid 3 på natten så de blev inget festade för mig :P I lördags var jag med en tjejkompis och vi hade taco kväll :) Det var jätte mysigt!
annars har jag bara tagit det lugnt, skönt att göra det ibland oxå!

Längtar till lördag för att då händer det grejjer ;) hehe mer om det senare!
I morgon är det tisdag och från och med då kommer det att bli en stor förändring i mitt liv
   Imorn börjar mitt nya liv 




7 kommentarer:

  1. sv; tack så mycket! ja det tycker jag också att den är:) fast använder deninte så ofta, vet inte vad man kan ha till den:P kram

    SvaraRadera
  2. SV: Kolla på bubbleroom den kanske finns kvar på rean om du har tur :)
    Den kom idag och den var jätte fin så den kan jag rekommendera :)

    SvaraRadera
  3. så glad för din skull :) all lycka till dig <3 vi måste prata mer om det imorgon

    SvaraRadera
  4. ja tack gumman <3 :)
    du dom blåa skorna jag måste veta vart dom kommer ifrån, ja vill oxå ha dom ;D
    Puss

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3