19 oktober 2010

Stessad!!

Hej alla goingar :) kommer inte hinna göra väsra inlägget här nu men men :P... ska strax på middag hos Erika :) ska bli mysigt :).. sen ska jag till älsklingen ;).. Måste plugga ikväll oxå har stort prov nästa vecka!
Har vart i skolan idag, gud det känns som torsdag idag, fast det är tisdag :S hehe!.. Ska kolla på Desperate Houswifes ikväll! så jäkla bra!! Oxå cougar town efteråt, oxå så jäkla bra, där har vi ett bra exempel på hur ja ska vara när ja blir 40 ;) ne skojja bara men endå haha!v :)
jaja, kanske kommer ett inlägg senare och bilder, men lovar inget! Har ju fullt upp i mitt liv , hinner inte alltid me o blogga!

3 kommentarer:

  1. så snygg du är! :D
    Vill du ha mer läsare till din blogg?
    kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)
    det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!
    Det för för din egen skull! :)
    Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :D
    hehe okej ja ska kolla :) tack för tipset :)

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin är du ! shysst blogg :)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3