18 mars 2011

Är du nyfiken ?

..Sitter nu soffan, har ätit och fått vila lite :) Ska strax tra mig ut i det hemska vädret, tänkte gå en promenad med Zico :) Fy fan vad trött jag är, fy men det är ju dock inte konstigt så mycket som ja har jobbat i veckan! 
Har läst igenom mina kommentarer lite noga och ser att den del fråger kommer upp, det är bara att fråga på.. kommer att svara på dom så småningon ;)
Och även en annan grej som jag STÖR mig väldigt på är ANONYMA kommentarer, där nån skriver saker som inte är relevant, bara så ni vet jag godkänner inte anonyma kommentarer! Eller kanske ja borde de? Orkar inte med folk som är avensjuka och måste lägga sådanna kommentarer! jaja synd om dom, inte mig ;) 
Hörs senare :) Puss puss


15 kommentarer:

  1. Folk är bara avensjuka!!

    SvaraRadera
  2. Kommentarer som kommentarer, men klart inte kul att folks ska vara avensjuka....

    SvaraRadera
  3. Varför bryr du dig då?

    SvaraRadera
  4. Hur länge har du bloggat?

    Vem är din idol/Stilikon?

    vad jobbar du med ?

    Kommentera gärna tillbaka :)
    kram

    SvaraRadera
  5. det är väl folk som är avensjuka på dig som skriver anonymt för att dom inte vågar stå för vem dom är!

    SvaraRadera
  6. klart att det är som det är synd om

    SvaraRadera
  7. vad använder du för smink? du sminkar dig jätte fint:)
    kram malin

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3