18 mars 2011

Äntligen :)

Kom precis hem från jobbet :) det var skönt att få sluta lite tidigt idag! Veckan har vart fullt med jobb så jag har inte haft någon tid till att blogga :( Ihelgen är jag ledig gud va härligt verkligen :D Och nästa vecka längtar jag till extra mycket för då ska jag nämligen flytta , det blir på onsdad :D gud var roligt :D Ska bli så skönt med en ny renoverad lägenhet plus att vi nu har diskmaskin oxå, gött at slippa diska :P


Ikväll blir det lite vin med Sandra :) Vi ska fira att vi fått en ny lägenhet :) Så var på systemet efter jag slutade jobbet , kan ju hända att vi går ut vem vet ;) 
Jag känner att det snart får bli en partykväll i Gbg igen ;) så jäkla rolig stad, här finns fan inget verkligen och tråkiga männiksor :P 
Hörs lite senare :) Puss puss

6 kommentarer:

  1. Ha en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  2. fin blogg du har!!!!!!

    SvaraRadera
  3. gott med vin en frdags kväll

    SvaraRadera
  4. skönt med diskmaskin :P

    SvaraRadera
  5. gud var du är snygg !!!
    Kommentera gärna tillbaka :)

    KRAM

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3