27 oktober 2010

Mysdag och Tävling :)


Hej på er allihopa :D Har ni haft en bra dag? Fy vilken hemsk dag i dag, med tanke på vädret :( jaja så e det ju nu, typsikt svensk vinter!
Har vart och fikat idag med Erika, och sen vart vi o kolla lite på halloween dräkter! Har tänkt att klä ut mig till catwoman ;D men vi får se om det blir de! :)
Sen har jag vart på jobbet en sväng och snakkat med min chef om jobb o så :) Så nu sitter jag hemma hos Marte med Helen och vi har precis käkat sallad! Ikväll blir det ett träningspass hade jag tänkt :)
Nu ska vi ta oss en kopp te och bara mysa :)


Har ju då en tävling här i bloggen
Kommer att välja ut 3 st bloggar som blir länkade med mera ;D
Lämna en kommentar så är du med och tävlar ;)
Lycka till


70 kommentarer:

  1. ska också va catwomen hade ja tänkt mig :) antingen vit eller svart eller kanske svart/vit :D Vilken färg ska du ha?

    vicky

    SvaraRadera
  2. aha okej :) ska du ha halloween fest eller ? :P
    ja ska nog ha svart i så fall, men e inte säker än :P

    SvaraRadera
  3. Takk for kommentar er du svensk <3 :D hehe fin blogg SNYGG JENTE!!!! :p

    SvaraRadera
  4. Jag vill va med! :) Fin blogg btw:)

    SvaraRadera
  5. jag vill va med i den tävlingen du har :D<3

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med ! :)

    SvaraRadera
  7. jag vill vara med i tävlingen :D

    SvaraRadera
  8. Why not!
    sjukt snyggt smink!

    SvaraRadera
  9. Jeg liker bloggen din veldig godt!
    Jeg er med! Sjekk ut min blogg også?

    SvaraRadera
  10. Hej! Tack snälla du för tipset, jag är gärna med i länktävling!!! :) :)

    SvaraRadera
  11. sv; Hadde vært koselig å bli linket ja:D Fin blogg:D

    SvaraRadera
  12. SV; Hej! Jag är gärna med och tävlar om att hamna på din blogtoplist :)

    Vilken mysig blogg du har föresten. Kollade igenom lite snabbt, får ta och läsa igenom lite bättre vid ett annat tillfälle :)

    SvaraRadera
  13. Jag är med i tävlingem !

    SvaraRadera
  14. sv: Takk for kommentaren :)
    Jeg blir gjerne med i konkurransen din :)

    SvaraRadera
  15. Ahh okej jag är gärna med i tävlingen :)

    SvaraRadera
  16. Jeg er med!:)
    www.zolli.blogg.no

    SvaraRadera
  17. Er aldri med i sånne konkurranser, men kan godt gi deg en kommentar! :) Catwoman er det beste å være på halloween!! Kos deg;)

    SvaraRadera
  18. Håper du får en fin kveld! :)

    SvaraRadera
  19. Jag är jättegärna med, så skojj =)!

    SvaraRadera
  20. ååh jag vill gärna vara med! :D

    SvaraRadera
  21. Jaja, hvorfor ikke:D
    Fin blogg forresten, trenger du tips til en god drink så kom innen min blogg ;)

    SvaraRadera
  22. kan väll aldrig skada att vara med :P

    SvaraRadera
  23. eg vil gjerne være med! :)

    paaslanking.blogg.no

    SvaraRadera
  24. Jag är med! Jag <3 tävlingar XD Ha det bra :D

    SvaraRadera
  25. jag är med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  26. Hej:0) Takk for koselig kommentar på bloggen min. Vil så klart være med!

    Klem, Gina

    SvaraRadera
  27. Jeg vil bli med c",)
    hej hej

    SvaraRadera
  28. snyggt blogg:D kule bilder:D

    SvaraRadera
  29. jag är gärna med =)

    SvaraRadera
  30. Jeg vil gjerne være med :-) takk for koselig kommentar på bloggen min.

    SvaraRadera
  31. tøffe bilder av deg.Digga di røde leppene.Sexy!

    SvaraRadera
  32. Glemte å skrive at det var meg :-) hehe

    SvaraRadera
  33. jag är självklart med :)

    Är allting bra? (:

    SvaraRadera
  34. Yeah, Shawty love your blog!!
    Hope you did like my blog as wel;)
    Hope u pick me!!

    SvaraRadera
  35. desireesdesiresoktober 27, 2010

    why not;) http://desireesdesires.blogg.no/
    -Catwoman høres kult ut! ..hadde gjort det selv om hadde sett digg ut i shiney catsuit :)

    SvaraRadera
  36. Stilig blogg! Og takk for vennlige ord!

    SvaraRadera
  37. Jeg er med! www.idanikolaisen.blogg.no

    SvaraRadera
  38. ååå, så gøy! Jeg er med :D
    iiaaa.blogg.no

    SvaraRadera
  39. jag är gärna med :)

    SvaraRadera
  40. såklart jag vill det !:D jag är med hihi

    SvaraRadera
  41. sv: takk for kommentar :)
    I'm in! - marthecarla.blogg.no

    SvaraRadera
  42. Ja okej då =) Jag är med.

    / Linda

    www.loppanlinda.blogg.se

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Var med att tävla om dagens blogg, bara gå in och kommentera att ”du är med”.
    Vinnaren utses ikväll då vinnaren får en länk och bild publicerad på min blogg!
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  44. Jag kan nog va med ;D

    SvaraRadera
  45. Sv: Oj tack så mycket! :)

    Skulle gärna vara med och tävla också :)

    SvaraRadera
  46. Jag är jättegärna med! :)

    SvaraRadera
  47. jag är med! :D
    fin blogg ;)

    SvaraRadera
  48. millestenbergoktober 28, 2010

    hey hey jeg blir med ;)) <3

    SvaraRadera
  49. Så gøy med konkurranse! Jeg er med :-D Fin blogg forresten! Og fin header ;-)

    bynatalie.blogg.no

    SvaraRadera
  50. Hej vilken fin blogg du har :) Mysigt att vara här inne / Elli :)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3