28 oktober 2010

40 dagar kvar :)

Hejsan :)
vaknade upp till samma tråkiga väder som det var igår :( Jag blir lite deprimerad av vädret fy!
Ska snart bege mig ner till gymmet o träna, tänkte köra dubbelpass idag, 1 timme kondition o 1 timme styrka :)
Senare ska jag till stan för att göra några ärenden, och sen ska jag hem till en tjejkompis Marte som har besök från norge :)
Nu är det bara 40 dagar kvar gud va härligt :) jag längtar så jag döör!, för er som inte vet då, så ska jag till Egypten den 7 dec :D

Hit ska jag, Grand Resort ;D

För er som vill vara med i tävlingen

Ha en fin dag allesammans :) så hörs vi senare :)

11 kommentarer:

  1. Men vad härligt då, skönt att komma iväg från vinterkylan :D

    SvaraRadera
  2. åå va härligt du å han kommer få det jättebra det mäsrks verkligen hur mycket han tycker om dig :)

    SvaraRadera
  3. ja de kommer bli jätte härligt verkligen :)
    ja men de klart att han gör vettu ;) hehe!

    SvaraRadera
  4. Jaa nu är det inte långt kvar! se nu till och njut riktigt ordentligt och ta hand om varandra <3

    SvaraRadera
  5. ja men de ska vi göra vettu :) hade ju vart kul om du o mattias hade följt med, men får bli nästa gång då :D

    SvaraRadera
  6. særiøøøst, skal du der!?
    heldig, jeg vil ogsåå! :D<3

    SvaraRadera
  7. japp jag ska dit :) har vart där 2 gånger innan o samma hotell :P hehe, ja du borde åka dit, det är jätte fint :)

    SvaraRadera
  8. ja det e klart vi ska ta en resa tillsammans, har redan pratat med mattias och han är på! FAN VA KUL! då måste vi styra upp nåt snart

    SvaraRadera
  9. ja men fan va bra då :) gött då blir de en resa till snart då, M e ju alltid på vettu ;D

    SvaraRadera
  10. Ser häärligt ut där :)

    SvaraRadera
  11. härligt att höra :) jo det är bara bra här också.

    du det där såg frästande ut :D

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3