29 oktober 2010

Längtar tills imorgon ;)



Heej allesammans :) Precis kommit hem. Har vart tidigt idag och fixat mina naglar :) dom blev jätte fina :)
Har inte hunnit ta bild än :( men jag lovar det kommer upp ;) Sen var jag o tränat idag oxå, körde ett hårt pass på gymmet och så blev det lite boxning idag ;D
Har oxå vart o luchat med M och Erika, Vart en sväng hos Marte, så nu ska jag ta mig en dusch gå och hämta zico o sen ska ja kolla film med Sandra :)
Imorn är det Göteborg som gäller ;D ska dit med tjejerna, vi ska först ut och äta middag , och sen blir det utgång, dags att göra Göteborg osäkert ;) Kommer bli jätte kul :) Kommer även upp outfit bilder imorn innan ja drar till Göteborg!
Vi hörs senare eller imorn

Park Lane är det som gäller imorn!
Ses ute i vimmlet ;)


8 kommentarer:

  1. Va roligt, vill gärna till gbg jag med ;P

    SvaraRadera
  2. WOHOO!!! synd att jag inte kunde följa med men vi få ta det en annan gång :)

    SvaraRadera
  3. Kvinna vad snygg du är!! Galet!! :D Bor du i nörheten utav Göteborg eller? :)

    Hjälp mig att stödja de osynliga offren som lider utav det dödliga viruset HIV/AIDS! Kika in på min blogg, klicka på länken, attenda eventet på facebook och Sprid detta till alla dina vänner! Jag tycker deta är oerhört viktigt.

    Det skulle betyda så otroligt mycket!
    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  4. hade du en trevlig kväll ute igår då? :)

    SvaraRadera
  5. Vill du ha skansen att få ta del av min underbara läsare?
    Då ska du klicka dig in på min blogg och anmäla dig till dagens blogg!

    Lycka till ♥

    SvaraRadera
  6. Sabina: Ja det var jätte trevligt verkligen :)

    SvaraRadera
  7. Filthynotes :
    Tack så mycket :D
    japp ja bor ganska så nära gbg! :)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3