31 oktober 2010

Gårdagen i Göteborg

Hejsan :) guud är så trött idag asså, vaknade upp kl 4 ca, mår ju inte jätte bra idag haha :) Men så blir det efter en hård kväll ;)
Vi åkte ner till Göteborg runt 18 tiden, så då gick vi direkt ock käka, vi var på Targaz hmm, inte bästa restaurangen kan man ju säga hehe, men maten smakade iallafall helt ok! Vi satt där en stund och drack lite oxå. Sen tog vi taxi upp till Garry, som är Sandras mammas kille, vi satt och drack lite vin med dom, senare tog vi taxi in till stan igen för att bege oss till Park Lane, jäkligt skönt var det att slippa stå i den lååånga kön, för vi stog på gästlistan så då slipper man kön! Vi har haft det jätte roligt igår verkligen :D Träffade på massa roligt folk, bland annat Robert Gustavsson och Clas Malmberg och lite annat folk!
Vi blev även uppbjudna till vippen, och där bjöds det o shottar och grejjer ;) Så vi satt där en stund med Bingo och dom, och han pratade om sin bokrealese, han har ju släppt en bok nu som kanske alla vet :)
Vi dansade hela natten lång ;) Mina fötter mår inte jätte bra idag kan ja ju säga hehe!  Ne nu ska jag duscha och ta på mig myskläder och krypa ner i soffan :)
Ha en bra kväll :)

Lite bilder från kvällen

Bingo Rimer


Kommer även komma lite videos oxå ;)



8 kommentarer:

  1. fina bilder <3

    SvaraRadera
  2. asså fyyy fannn!!!! jag dör! hahaha å det var sååå nära att jag kunde följa med :D haha fan va coolt ;) you go girl! ;)

    SvaraRadera
  3. haha ja de va an synd att du inte var med!! men får bli nästa gång :D

    SvaraRadera
  4. lägg upp videorna!!!!!

    SvaraRadera
  5. coolt att ni träffade Bingo :P

    SvaraRadera
  6. Høres ut som en awsome kveld :)

    SvaraRadera
  7. fan att jag missade bingo! hade du skoj då :)

    SvaraRadera
  8. hehe ja gud vi hade skitskojj verkligen, det var en toppen kväll ;D

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3