14 maj 2012

Story

Hej där :)
Det var inte igår jag bloggade :P.. har verkligen inte tid att blogga längre känns det som, eller det handlar väl om att ta sig tid :).. Denna dagen har förgyllt mig med städning, fika , och träning!, är helt mör i kroppen nu känner jag!, ligger nu i sängen, ska försöka lägga mig tidigt idag, ska upp tidigt och jobba.. 
Har idag vart och shoppat mig en super snygg outfit inför Lördagen. Då har jag nämligen tagit ledigt från jobbet, eftersom sandra fyller år :)... då blir det kalas , längtar så mycket, det var så längessen jag var ute tillsammans med mina underbara vänner :)... 
Vad gör jag nuförtiden?!, Jo jag jobbar och jobbar och så jobbar jag haha... jobbar och tränar det är mitt liv  just nu, det låter väldigt tragiskt, men så är det!.. 

Sommarplanererna ser nu ut att börja läggas på plats :).. den 19 aug blir det Alanya med tjejerna 1 vecka :) det blev visst det ige, men jag har inget emot, sol och värme underbart- det kan inte bli bättre :)....
Jag och sandra pratade på att dra till thailand i vinter, men ångrade oss ganska snabbt :P Dubai ska vi till, bara leva lyx i en vecka.. det är verkligen något att se fram emot :)).. Om nån där ute har vart i dubai så lämna gärna tips :)
Nä jag får väl hoppa i säng, imorgon blir det en lång dag, först jobb till 16, sen på kalas.. o sen på kvällen blir det myys :D
Lovar att jag ska försöka blogga ofta :)
Bye

1 kommentar:

  1. Bra att du är tillbaka - saknat dig ;)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3