12 mars 2012

Crazy like this

Bjuder på dessa otroligt snygga bilder ;)

Hej allihopa!
Har vart helt död idag känns det som.. har jobbat hela helgen som vanligt. Dagen har jag spenderat med S, det blev en fika på stan och en en promenad :).. Kvällen tillbringade jag hemma med Sandra, det blev pizza, godis och en film!.. Ligger nu i sängen och är gött trött!.. Har köpt en del nytt som jag inte har haft tid att visa er men ska försöka med det imorgon! Invingde mina nya skor idag :) Underbart!.. Visar bild imorgon ;)
Imorgon ska jag träffa Ebba :) det var verkligen längessen vi sågs, så vi har mycket att ta igen och mycket att prata om! Det blir nog en fika istan, det ska ju bli underbart härligt vårväder imorgon :-) så man får försöka njuta lite av solen :)

Loreen vann mello, gud var härligt! Det var ju henne eller Danny som jag tyckte skulle vinna! Om Ranelid hade vunnit hade jag nog dött nått så pinsamt, usch!!.. Men men hoppas att Loreen tar hem det på Eurovision. Nä jag får väl försöka att sova nu då, så att jag kommer upp tidigt imorgon :) Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3