16 februari 2012

New design


God kväll kära läsare! Ligger nu sängen och ska strax sova, tänkte först kolla på sveriges mästerkock, eftersom att jag missade det igår.. Imorgon blir det jobb som vanligt, samt lördag :)
Jag har förresten köpt en ny garderob förra veckan, ja kan säga som såhär att jag hatar ikea men endå handlar jag där, hmm!.. deras saker är oftast skit och personalen där har ju inte alla hästar hemma.. iaf inte dom flesta!.. Men iallafall så tänkte jag lägga ut bilder på den imorgon!.. :)

Som ni ser så har jag ändrat desigen på bloggen , vad tycker ni?.. mycket bättre tycker jag iaf.. gillar när det är lite mera stilrent!..  Men den är inte riktigt färdig än, kommer ta ett tag innan det blir helt färdigt! kommer bli riktigt nice! Nå, nu ska jag kolla på lite webb tv innan jag somnar :) Sov gott allesammans :)

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jätte fin blogg :) Hur har du haft det idag?

    Mvh. Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :).. Jo jag har haft en fantastisk dag!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3