14 november 2011

Update

Hej! Måndag idag, härligt :) Lite update nu då från helgen, Fredagen vart det bara jobb, sen Lördagen var jag hemma hos min syster på middag och vi hade lite myskväll :) Kvällen slutade dock med en väldigt spontan utgång, vart inte helt nykter den kvällen kan man ju säga hehe :).. vi träffade iallafall Nanne Grönwall hehe :)
Igår vart jag bara hemma hela dagen, hade mys kväll med Sandra, vi kollade på finalen av True Talent, vilken tur att Dimitri vann!.. Nu ska jag strax bege mig ut på en lång promenad med Sandra och zico!

Har nu även börjat med "sjukhussoppan" om det är någon av er där ute som vet var det är?!
det är en så kallad bantingsoppa som man ska käka varje dag, flera gånger om dagen, så e de olika dagar vad man får äta, så som idag får jag även äta frukt, och imorgon sallad, så illa är det ju inte, så vi får se hur mycket man losar i vikt på detta :)
Nån som har prövat?



1 kommentar:

Tack för era fina kommentarer :) <3