20 oktober 2011

Saknar..

Härligt höst väder idag med sol :).. Är hemma och tar det lugnt, Sandra har sina plugg kompisar över och dom sitter och pluggar på läkemedelsberäkning, hmm fattar noll hehe!.. Ska ta mig en kopp kaffe och lite fika! Sen blir det nog en promenad i det härliga vädret.
Gud vad ja saknar Egypten alltså, ja vill bara dit nuuu!, som ni vet så har jag v arit där 3 gånger och jag älskar det verkligen, ni som inte vart där borde verkligen åka dit, rekommenderas starkt :)
Sitter nu o kollar på resor dit, men det är ganska dyrt nu, för jag har ju mitt favorit hotel där och åker helst inte till något annat hotel hehe :)
Men till sommaren blir det resa iaf, förhoppningsvis med tjejerna. Hoppas vi kan åka till Alanya igen, det var faktiskt riktigt bra där måste ja säga, dom flesta säger att alla turkar e så jobbiga o tjatar i affärer och sådant, men det upplevde jag inte alls! :)
Ne nu ska jag fortsätta att drömma mig bort till värmen hehe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3