24 oktober 2011

new in..

Hej :) Dagen idag har vart ganska lugn! Var i stan en sväng och fick med mig lite hem. Har även grejjat lite hemma idag, nu ligger jag i sängen och ska strax kolla på halv 8 hos mig! Missade de förut på tvn.
Imorn blir det full rulle, upp tidigt.. sen till stan och fika vid 13 tiden :) Sen hem och packa.. vart jag ska får ni reda på imorgon , men de ska bli sjukt kul iaf ;D
Har även gjort mina naglar idag, helt själv hehe.. e ganska så nöjd med resulatet :) 

Imorgon ska jag göra fransförlänging, ska försöka visa upp i bloggen hur jag gör om jag hinner :)
Köpte oxå en matt ögonskugga från Isadora.
Samt schampo och balsam, egentligen använder jag Wella, men dessa är så bra att ha med sig när man ska resa bort :)

Mina nya naglar, erkänn fina ?! endå första gången ja gör de själv, inte illa! ;)

Godnatt kära läsare! Hörs imorgon ;)

4 kommentarer:

  1. Om det är fransförlängningen som jag visat dig så NEJ du får inte visa upp det i bloggen!

    Varför dela med av sig av sådan viktig information!? ;-)

    Kommer du på torsdag?

    <3 Puss

    SvaraRadera
  2. Vad använder du för grejer när du fixar dina naglar? Alltså, vad behöver man? :)

    SvaraRadera
  3. Anonym : ja använder mig av vanliga tippar , finns att köpa på Åhléns

    SvaraRadera
  4. Lina : haha okej ha ska inte visa! :)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3