31 augusti 2011

Hemma :)

Hej allesammans :) Nu har jag kommit hem till kalla sverige :(. Men har haft en underbar resa med bästa tjejerna :) Vi har haft det väldigt varmt kan man ju säga :) mycket bad och sol, men jag var dock lite magsjuk i ungefär 2 dagar så det var ju inte så kul!.. Vi var ute på båtresa och badade, även bland grotter :)
Ätit mycket god mat och en del alkohol blev det ju så klart ;).. 
Kom hem ca 4 inatt, ocg jag upp tidigt för att jobba, väldigt motbjudande måste jag säga hehe.. har packat upp färdigt idag!.. Borta bra men hemma bäst :) Men det är alltid tråkigt att komma hem!

Imorn blir det jobb igen som vanligt, ska jobba hela helgen nästan.. på fredag bär det nog av till Göteborg :)
Nä nu ska jag äta upp min toffifee och sen sova :)
Mer bilder kommer imorn ;)


1 kommentar:

  1. åå välkommen hem! har saknat dig å våra fikor :D
    Såg på fb alla bilderna och ni såg ut att ha skiiiitkul!! jag ringer dig här i veckan KRAM

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3