18 juli 2011

Whats up

Jaaa..Jag vet,  jag har bytt design igen! Men denna ska nu stanna  här :) Mycket bättre än den förra, vill ha det enkelt och fint :)
Nu har jag äntligen semester :D, så himmla skönt! Har 3 veckor nu och sen i slutet av aug kommer jag ha en vecka, då jag drar till turkiet, vilket är bara 5 veckor kvar! Längtar verkligen efter sol och bad!
Planerna under semester blir nog det mesta att ta det lugnt, det är ju inget direkt badväder tråkigt  nog.
Blir iallafall norge lite under dessa veckor!
Helgen har mest vart lungt, blev en spontan utgång i lördags :) Hade mycket trevligt måste jag säga.
Har förresten färgat håret och klippt mig lite :) Kommer pics på det nån dag, så håll utkik :)....

I have cosmo in my space

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3