15 juli 2011

Tidsfördriv

Hur gammal är du om fem år? 27
Vem var den sista du träffade? Mannen i kassan på Ok

Hur lång är du? 1,65
Var är dagens planer? snart sova, har jobbat hela dagen
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? har bara en föräldrer.
När såg du senast din mamma? hmm en vecka sen typ

Vilken är din favoritplats? har många favoritplatser

Var tror du att du befinner dig om tio år? har mitt drömjobb, är gift och har barn

Vad skrämde dig som barn? kryp
Vem fick dig att skratta senast? Min chef
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med troser
Hur många kuddar har du i sängen? 3 st
Hur många landskap har du bott i? 2
Har du någon gång spytt på fyllan? ja de har väl hänt
Är du social? Ja de kan man ju sänga :) 
Vilken är din favoritglass? Twister och diamstrut

Va
d skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa nödvändiga saker, köpa lägenhet och spara !
Tycker du om Kinamat?  Ja de e gott!
Tycker du om kaffe?
gott

Vad dricker du till frukost? helst kaffe eller te, gärna ett glas jouice :)
Känner du någon med samma födelsedag som din? japp

Vill du ha barn? 
ja gärna
Kan du några andra språk än svenska? Engelska
Har du någonsin åkt ambulans? Ja
Föredrar du havet eller en pool? beror på om ja ska bada föredrar jag pool, annars havet :)
Vad var det senaste du stoppade i munnen? en chokladbit
Vilken ögonfärg har du? 
Grön

När vaknade du idag? 08.00
Välj ett ärr på din kropp? hmm, på vaden, rakhyvels ärr
Kan du byta olja på bilen? självklart
Läser du dagstidningen? det händer
Dansar du i bilen? har hänt

Vilken radiostation lyssnade du på senast? 
p3

1 kommentar:

  1. då ska jag meddela dig om jag behöver oljebyte på min bil ;-)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3