30 juni 2011

Update


Dålig upptatering jag vet! Men ja har verkligen inte orkar eller haft tid att blogga!
Min midommar var rikigt bra :) Jag landade i Göteborg på förmiddan och mötte upp min Babe Lina. Vi började dagen med en shopping runda :) Sen gick vi till hotellet o checkade in, vi bodde på Scandic Rubinen som ligger mitt på avenyn, så skönt :) Vi låg o sov en stund för att samla krafter inför kvällen, Vi gick och käka middag på en mysig pub! Kvällen började på Lilla london där vi tog en fördrink, sedan gick vi vidare till Parken, Linans kompis är nattklubb arrangör så vi hade fri pass över allt så de va rikigt nice, slapp kö o allt! På parken vart det extremt mycket dans hehe, salsa :) Riktigt kul!.. Sedan tog vi oss en sväng förbi Berså men insåg snabbt att vi inte passade in bland 18-åriga fejkt bratz.. så vi drog tillbaka till Parken o festade hela natten lång!
Hade verkligen en underbarhelg :) Så tack Lina och tack göteborg för denna gången ;)
Blev dock inte så mycket bilder, men lite iaf :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3