5 juni 2011

Tankar. . .

,,,Just nu känner jag att det finns en saknad hos mig, av nått eller någon, någon speciell person kanske.. det v¨ågar jag inte svara på! Jag vill att den personen ska finnas och att han ska vara speciell. Men ör han det?!..Jag tycker att det är så svårt att känna efter vad man egentligen känner eller hur man vill ha det. Men den tiden kommer...
...Jag känner oxå att vissa människor borde ägna sig åt sina egna liv mer än vad dom ägnar åt andras liv. Att man ska hålla på att försöka bevisa för folk att man ör bättre än andra...Man är inte bättre än nån annan så länge man gör sig till! Eller folk som snackar så mycket skit att dom inte ens sjävla vet vad som e sant eller inte.. det är ju faktiskt tragiskt.
,,.Vänner som ljuger eller går bakom ryggen på sina nära är inte heller mycket att hurra för.. Men dessa har rensats bort, man orkar inte med folk som aldrig kan växa upp eller bete sig. Det finns mycket saker att lära sig av livet! ...  Men livet har precis börjat, det är nu allvaret börjar.. man ska börja tänka på framtiden och skaffa sig en karaktär...Livet har mycket att ge så se till att ta vara på det, man har bara ett liv!
...... Nu vill jag bara drömma mig bort till dom vita stränderna med de fina kristallklara vattnet, ligga där på en solstol i Egypten med en drink..Ja vill bara dit nuuu! Längtar dit väldigt mycket. Saknar allt där nere.. undra varför bara.. om det finns eller är nån speciell anledning eller är det bara att det är så underbart där nere?!.....
Det är mycket tankar och funderingar om livet och framtiden man har.. men just nu finns det bara en fråga som jag vill ha svar på, ja behöver det svaret!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3