3 juni 2011

Sunshine

God morgon :) Nästan iallafall hehe.. tog mig sovmorgon idag till 11, så skönt! Vaknade upp till strålande väder här i fjällbacka :) Har nyss käkat frukost, ol tagit mig en liten promenad genom byn! Massa folk ute.
Ska åka hem om inte all för länge, ska jobba ikväll, jippi!!.. Men sen är jag ledig till tisdag fyyy va sköööönt :D På  lördag ska jag till Helsingborg över dagen det kommer att bli kul :) O på söndag blir det fjällbacka igen ;)
Igår var vi och grillade hos John, Jonatans kompis :) Vi hade jätte trevligt och drack lite vin o så!
Kanske hinner blogga lite mer sen innan ja drar på jobb!...Puss på er och ut nu o njut av solen för det ska jag göra ;D

Pago är det bästa på morgonen :D


Dagens outfit.. svart enhkel långklänning med skärp i midjan!
Från fönsret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3