11 maj 2011

Im Back ;)


Hej Kära Läsare :) Hoppas att ni har det bra där ute! 
Jag har inte haft tid eller lust eller ork att blogga, sorry ;)
Okej jag ska summera mina sista veckor som ni har missat..

Hmm vart ska vi börja!
Jobbar som vanligt. jävligt mycket då alltså....
Det blir ingen resa till egypten det blir turkiet istället :D...
Påsken var jag helt dööd.. sjuk alltså så det vart inget påskfirade är inte!...
I söndags åkte jag Mc första gången för året... jäkligt nice var det kan ja ju säga!!
Helgen har oxå bestått av lite besök ut till fjällbacka, mysig liten by :)
Denna helgen är det fira Sandra på Lördag med tjejerna...
Söndag bär av till norge.. o åka Mc ;) ...sen måndag fira Sandra igen o då blire fest ;D

Ja det var lite från mig :)
Ses snart igen ! Pusss

2 kommentarer:

  1. Va fan ska du göra i turklandet!?
    Har varit i både Alanya & Marmaris but I dont like it at all!!
    Aldrig mer Turkiet!
    Fast det vidrigaste landet är ändå Bulgarien!
    Åk till civiliserade ställen som Italien, Grekland & Spanien om ni ska hålla er inom Europa.

    Jag hoppas du kommer hit snart!!
    Ska till Gbg i augusti så har vi inte setts innan dess så hoppas jag du kan komma dit & träffa mig iallafall! ;-)

    Puss

    SvaraRadera
  2. hahah va fan.. ja vill till turkiet :D men du vet att du o jag o marina ska till egypten till høsten :D:D:D
    ja de må vi gøra hjærtat !!!!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3