2 april 2011

I think....

Ligger i sängen och funderar, funderar på allt runt omkring just nu.. Tänker på allt bra som händer runt om just nu istället för att tänka på det dåliga, men samtidigt så tänker jag vad är det som är dåligt just nu då?... det finns alltid något som är mindre bra. Måste snart sova oxå, ska ju jobba imorn... hade hellre legat hemma o vilat upp mig eftersom ja e sjuk :( .
Man ska vara glad för det man har, jag är jätte glad för allt jag har, mina underbara vänner och familj :) 

På måndag är det nya tag, inget godis på en hel månad :S shiiit hur ska jag klara de??!! haha jodå men det ska nog gå bra! Jag o Sandra har gjort en deal nämligen :P
Nu ska ja sova, sov så gott mina underbara läsare :)
PUSS PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3