1 mars 2011

I make it this way :)

God kväll mina kära läsare :) 
Har verkligen inte haft tid att blogga! sorry!
Jobbar nu heltid, har nämligen fått heltidstjänst på mitt jobb vilket känns underbart :D
Har ganska nyss kommit hem från en lång dag på jobbet, ska strax ta mig ett skönt bad! för det behöver jag verkligen :)
Imorn är det jobb som gäller som vanligt!
Det är mycket nya planer som har dykt upp nu :D Massa roliga saker.. som jag verkligen ser fram emot.
Men jag berättar om det imorgon ;) 
Film blir det ikväll, synd att min R inte var här med mig, saknar honom väldigt mycket!
Hörs imorgon mina kära :) 
Puss på er

3 kommentarer:

  1. - naww tack så mycke, sjukt glad jag blir av sånna här kommentarer! joo ja mår bra jag^^

    Kram kram^^

    SvaraRadera
  2. Grattis till jobbet då :)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3