4 januari 2011

Pyssla om dig själv :)

God kväll :) Idag har det bara vart en skön dag, har bara slappat för det mesta :) Har vart ute o gått en långpromenad, jätte härligt verkligen :) Har även tagit mig ett bad idag, och gjort hårinpackning och ansiktsmask, känner mig som en ny människa :) Man måste ta hand om sig själv det är viktigt :) Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla lite på tv och längta efter onsdag ;D
Bra tips för hemma spa ;
 Häll upp ett varmt bad med några droppar babyolja och lavendelolja
Ta i hårinpacking, Jag använder en från bodyshop Brazil nuts heter den, super bra
Ta oxå på dig en ansiksmask som är djuprengörande, Den jag använder är från Clinuiqe
Brukar oxå passa på att peela kroppen, använd socker och blanda med olivolja, super bra :)
Avsluta  med att smörja in kroppen med återfuktande hudcreme.
Alltid skönt att pyssla om sig själv :) 
Ett annat bra tips är att passa på att noppra ögonbrynen efter badet, för då är hårstråna väldigt mjuka
och lättare att plocka dom, gör mindre ont och går fortare :)
Puss på er :)


1 kommentar:

Tack för era fina kommentarer :) <3