15 januari 2011

Nyfiken...

Dagens inspiration
Vill verkligen ha dessa byxor
om nån vet vart det finns liknande att köpa
så säg till :) 


Nu är det dags att hoppa in i duschen och klä på mig, ska nämligen iväg till min syster och ha myskväll :) Det blir god mat och en fet godispåse :) 
Ser att det är några som är nyfikna på "vem jag gillar" i det inlägget Its true
och jag kan säga ja,jag har börjat träffa någon, och svar på en fråga från Anonym,har du pojkvänn? Nej jag har inte pojkvänn, då hade jag ju inte träffat nån annan :S Tråkigt att du inte vågar säga vem du är! 
Jaja, har ni andra fråger eller så, så är det bara att fråga :)
Hoppas ni får en underbar lördag :)
Hörs kanske senare!
Puss Puss

12 kommentarer:

  1. Hej, tror inget av de H&M plaggen jag bloggade om finns just nu utan kommer i februari =)


    www.alexandrastyle.se

    SvaraRadera
  2. I will =)

    TAck så mycket =)

    www.alexandrastyle.se

    SvaraRadera
  3. gud va snygga brallor!

    SvaraRadera
  4. Jaa jag såg dom, coola! Inte vad jag sett men jag skall ha ögonen öppna?=

    www.alexandrastyle.se

    SvaraRadera
  5. åh vad coola byxer :)

    SvaraRadera
  6. Men klart att folk är nyfikna :P

    SvaraRadera
  7. Snygga byxor!! Passar dig perfect! Kan ju kolla i London ;P

    SvaraRadera
  8. Är beyonce din stilikon?
    bra blogg du har :)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3