11 januari 2011

Gothenburg here we come ;D


Hej :) gud har verkligen vart jätte dålig på att uppdatera min blogg hehe, men har verkligen haft fullt upp!
Helgen har vart jätte bra :) I fredags var jag på tjejmiddag med alla tjejerna på kvarterskrogen och vi hade jätte trevligt :) Sedan skulle vi gå vidare till kullgrens men det var stängt, typiskt nu när ja äntligen har börjat o gilla kullgrens har alltid hatat de stället innan, men har ju ett fint minne därifrån sen sist :) Så vi gick till butlers istället, hade det verkligen jätte trevligt :) Restan av helgen har vart lugn! Nästa helg blir det Göteborg över en helg, det blir hotel och mys hela helgen, det ser jag verkligen fram mot :) Så blir det nog oslo snart oxå :) Kommer ju hänga där en del framöver ;)

Har även planerat min födelsedag, som snart är :) Det kommer att bli sjukt kul hehe :) Jag och tjejerna ska åka ner till kungsbacka till Johanna och börja kvällen där och sen blir det Göteborg under kvällen, längtar verkligen, de e ju nåra veckor kvar, första helgen i februari :)
Puss på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3