26 januari 2011

Charlotte svarar ;)

Tänkte att jag skulle svara på lite fråger som jag fått, är lite kass på att svara jag vet men nu tar jag mig entligen tid till att svara på några frågor :)

Vart ligger Uddevalla?- Uddevalla ligger på västkusten, ganska nära Göteborg :)
Är Beyonce din stilikon?- hmm nej inte direkt, visst hon klär sig snyggt, men finns andra som klär sig snyggare ;)
När och vart i Egypten var du?- Jag var i Egypten från den 7dec till 14 dec, min 3 resa dit :) jag var i Hurghada alla gånger!
Hur länge har du bloggat?- Jag har bloggat ganska så länge,men inte på denna sidan, har bloggat bla på blogg.no och innan de hade jag en sexblogg ;)
Har du pojkvänn?- Nej det har jag inte
Vad hände med veckans produkt?- Ja vet inte haha, men den ska komma tillbaka absolut :)
Med vem var du med i helgen "Charlottes helg"?- Hmm jadu, hemligt* ne då, en kille jag träffar :)
Du skrev att du vill flytta och kanske Oslo, varför jut´st Oslo?- Ja de vet man aldrig vad som händer, men Oslo är en skön stad ;)
Kul att svara på fråger :)
Nått annat ni undrar så är det bara att fråga :)
Puss Puss

4 kommentarer:

  1. snygging ;)) får ses snart! jag slår en pling till helgen och kollar vad du gör PUSSS din Erika :))

    SvaraRadera
  2. sv: oj tack gud va roligt! you made my daY ! :D
    Kan verkligen säga detsamma, love your blog ! :D

    Ha en kanon dag vackra du ! :D

    SvaraRadera
  3. gud vad fin du e !!

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3