3 januari 2011

Äntligen nytt år :)

Hej allihopa :) Vill först bara önska er alla ett gott nytt år på efterhand :) Har vart helt off sedan nyår hehe ! Min nyår var helt klart lyckad :D Vi hade det underbart, kul alla alla vänner kunde komma :) Fattades bara mina älsklingar från Sthlm! Kvällen började med en 3rätters middag som jag och sandra hade lagat ;) Sen vart det lekar och dans hela kvällen, och vid tolvslaget vart vi ut och smällde raketer och drack champagne :) Hoppas att ni har haft en bra nyår och en bra start på det nya året :)
Känner på mig att detta året kommer att bli super bra, har redan börjat planera massa inför vår och sommar ;D Lite bilder från nyår hehe :) det kommr fler ;) 
Har bara legat hemma och degat dessa två dagar, har verkligen inte haft några krafter kvar hehe, men så e de ju, de e ju bara nyår 1 gång om året då får man passa på :P  Ser fram emot denna veckan som kommer :) Det kommer att hända mycket spännande kan ja säga hehe ;)  Men mer om det senare :)Nu ska jag sova, godnatt på er:) Puss Puss

1 kommentar:

Tack för era fina kommentarer :) <3