29 december 2010

Läängtar ;D

God dag :)
Idag vaknade jag upp och såg det fina vädret, sol :) gud va härligt! Har inte hunnit göra så mycket idag men ska till stan sen för att inhandla lite saker inför nyår ;) Snart kommer min älskling hem, hon är på väg från norge :) Hon har vart sig o köpt en mc hjälm! Jag vill oxå ha hehe :P Måste köpa mig en, fast på rean, dom är svindyra, för vi håller på att snakka om att åka till Danmark i sommar , mc tur :) Hoppas att det blir av :) Kommer nog till att bli mycket mc i sommar, längtar verkligen! Kan inte fatta att det är så roligt att åka mc, men det är nog farten som är mest rolig hihi ;D
Jaja nu ska ja inte tjata mer om det. Men nu ska ja slänga i mig nått att äta:) Så höres vi lite senare!
  
Förresten , följ gärna min blogg på blogkeen här har ni länken 
Ligger redan på top på, bloggar på gång :)

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3