27 december 2010

Hon tog något ifrån mig...

Andra gången nu, ja vet inte om ja vill påstå att du har lyckats denna gången eller om det är jag som har lyckats, du måste ju leva med det, inte jag! Och det är jag jävligt glad för!
Personer som henne borde må jävligt piss  för att man förstör inte sin bästa väns förhållande, och sen låtsas som ingenting, och går bakom ryggen på sin bästa vän, det är ju onödigt. Och sen förstöra en gång till, att man orkar att hålla på så, att manipulera folk är inte normalt!, Ok jag förstår henne eftersom hon själv lever ett falskt liv , för det att hon är kär i honom. Men vad ska jag göra åt den saken, inte meningen att jag ska bli utsatt eller!
Jaja nu kan hon ta honom bäst fan hon vill haha, ja vet inte om ja ska skratta eller gråta! 
Jaja som sagt så måste hon leva med det inte jag, det enda ja får leva med är att vetskapen om vad hon har gjort mot mig! Ska jag berätta mer??!! eller behöver jag ens det!  Jaja vad ska man göra glad är jag iallafall att ja slipper sådanna som henne!  Hon gick bakom ryggen på mig, jag går inte bakom ryggen på henne, men ja står bakom hennes rygg och bara skrattar åt hennes patetiska beteende, vad annars ska man göra?!!


You can take it, you can have it, Becuse I dont want it!


14 kommentarer:

  1. charlotte hon du skriver om är en olycklig tjej som har haft en dålig uppväxt. Hon kommer alltid ha det med sig i sitt liv. Hon vet att du är en 1000000ggr bättre människa än va hon nånsin kommer å bli och Hennes självförtoende är ju inte på topp..det märker du väl? hon har ett sjukt bteende och det har vi alla pratat om innan.Och du vet att hon bryr sig så jääävla mycket om oss om DIG och vet du varför? jo, för det e nåt som fattas i hennes liv. Du kan gotta dig med att du har ärliga och fina vänner som bryr sig om dig och att du mår så jävla mycket bättre än henne!

    Love ya!

    SvaraRadera
  2. Oj haha kul att du skriver om det...

    SvaraRadera
  3. what!! läste på fb va fan är hennes problem? äckliga fitta fan va ful hon är men varför är hon så avundsjuk? eller vad vill hon visa? såg en bild på henne å hennes panna e ju för fan större än min 42 tum plasma tv men iaf ett klart tecken har du ju på ren svartsjuka varför tror du annars hon håller på som hon gör? what goes around comes around säger jag bara och det borde hon åxå tänka på

    SvaraRadera
  4. sara.Larssondecember 28, 2010

    asså håller den där apan fortfarande kan inte fatta vad som egentligen går omkring i hennes iQ befriade hjärna skit i henne gumman hon är misslyckad!!! fattar du misslyckad!! ringer dig sen så kommer jag på en cigg

    SvaraRadera
  5. lite roligt att männsikan skriver ett inlägg om nyår precis som du haha och hon va verkligen bara tvungen att också byra Header precis som du. Ah säger detsamma misslyckade människa

    SvaraRadera
  6. jävligt tragiskt!

    SvaraRadera
  7. Men har du konfronterat henne ens då ?

    SvaraRadera
  8. ja tycker du ska berätta allt för hennes stackars kille han borde få veta vem hon egentligen är!!!

    SvaraRadera
  9. Usch vad hemkt, kan inte ens föreställa mig hur du mår utav detta. Men ta en dag i taget och försök tänka på annat, kanske inte så himla lätt men endå!
    Ta hand om dig / Annika

    SvaraRadera
  10. Men har du ens berättat för henne hur du känner ?
    Hon måste väl då ha sagt nått?

    SvaraRadera
  11. jag kan lova dig att den dagen kommer då allt kommer vara emot henne, vem vet hon kanske aldrig mer vaknar efter en operation, aldrig blir älskad det kallas karma ;) nåt kommer att hända henne kram johanna

    SvaraRadera
  12. Gumman varför ens lägga ner energi på henne. Du vet att du är värld så mycket mer. Å människan ni bråkar om han kommer alltid att älska dig och ingen kommer kunna ta han ifrån dig. Lovar dig... Prata om det och lös de...

    SvaraRadera
  13. usch hon med den hemska hyn!och det förfärliga ansiktet kan inte hon bara ta och gräva ner sig själv och sin hemska svartsjuka nånstans? ruttna jävel

    SvaraRadera
  14. haha aaa man ser ju att dom e datagjorda men en sak fatta jag inte!!hur i helvlete kan man lägga ut sånna bilder på sig själv!!??? ja menar kan inte nån utav hennes kompisar be henne sluta photoshota så mkt? charlotte hon skulle ge sin högerarm för att va som dig och se ut som dig ;)pusss maja e-type

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3