21 november 2010

Myskväll :)

Ikväll blir det mys kväll med M :)
ska strax åka iväg, det blir mysig middag följt med film o massa gott :)
Är fortfarande sjuk :(  Men hoppas att ja hinner bli lite friskare imorn :) Imorn
ska jag på möte istan. Kommer att leda att ganska så stort projekt nu framöver, kommer
att bli jätte spännande och kul :) Så tills imorn ska jag lägga upp planering och komma med
en presentation :) Big buissnes på gång ;D
Har även beställt ett par grymt snygga skor idag ;) Kommer lägga in blid på dom senare :)
Nu ska jag ta på mig myskläder och stucka iväg :) Hörs senare :)




6 kommentarer:

  1. Er litt syk jeg også så skjønner. God bedring da:) Fint bilde som vanelig.
    Sv; Hmm husker ikke heelt hva den heter. Fra sexy hair kanskje? Ellers husker jeg ikke.

    SvaraRadera
  2. kama du hem dom där höga "lår" korna?

    SvaraRadera
  3. hahaha Skorna mena jag..:P

    SvaraRadera
  4. Dom skorna fårn nelly :)) nej fan inte dom lår stövlarna fan :(( mene men

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3