11 november 2010

Dagens insperation ;D

Hejsan allehopa :)
kom precis hem nu från skolan, har haft mitt prov, hoppas att de gick bra men de tror jag, det kändes 
såiallafall :) är så himla trött så jag tänkte ta mig en varm dusch här snart och sen lägga mig
och vila en stund, känner att jag behöver de efter allt plugg :) Och sen ikväll
så ska jag börja plugga inför nästa prov haha, dessa prov tar aldrig slut :P
Har oxå hunnit luncha idag på stan och sedan en sväng förbi kondomeriet
för att köpa lite roliga och nya saker som har kommit ut ;) hehe!
Nu måste jag kila, men vi hörs senare :)

3 kommentarer:

  1. snygga kläder! ja gillar starkt knästrumpor :D

    SvaraRadera
  2. fin blogg :)
    hur är det?

    SvaraRadera
  3. Tack :)
    Jo tack bara fint, själv då?

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3