26 oktober 2010

Min dag idag :)

Hej hej :)
Lång dag idag, kom precis hem, har vart i skolan :), o sen vart en sväng på jobbet och fixat lite saker. Har oxå vart o fikat idag med Erika :)
Nu ska jag snart ge mig ut på en promenix ;) O sen ska jag kolla på desperate housewifes , mitt favoritprogam så jäkla bra :P Tror nog att det är ganska många som följer det!
Har oxå hunnit in på skönhetsspecilialisterna för att bokat en tid på fredag o fixa mina naglar, vet inte än vad ja ska göra, vanlig fransk manikyr känns så tråkigt! Så det får bli nått kul :) Måste ju fixa dom innan Lördag ;)





    

2 kommentarer:

  1. jag tycker du ska köra på den brunliknande glittret dom hade fått in som ingen annan i stan hade, det tror jag blir riktigt läckert ;)

    SvaraRadera
  2. sv: Hej jag vill gärna vara med om att bli länkad :D Hade varit jätteroligt.

    Massa kramar Elin!
    Ps: du har en jättefin blogg ;)

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer :) <3