21 september 2010

solig höst dag!

Gud så skönt väder idag :) Det är sol för en gångs skull, har ju regnat i flera dar.. dagen idag är ganska lugn, är hemma nu och ska snart laga lite mat tänkte jag!, sen blir de nog en promenad, och ikväll ska jag bara slappa, så gött!
Ser fram emot helgen, ska ju till Marte på inflyttningsfest, hon har nyss flyttat från Norge till Sverige :) kommer bli en del folk, o god mat! skönt att ha nått att se fram emot!, Måste köpa inflyttningspresent oxå, inte glömma de!

Nu är hösten äntligen här, jag gillar hösten, den är mysig. Det är lite mysigt me mörka kvällar som är lite kyliga, då när man bara vill ligga inne i soffan o mysa o dricka te! Man blir oxå väldigt shoppingsugen, höstkläder är det bästa !
Har redan köpt mig ett par boots/kängor inför denna höst, men det får kanske bli ett par till, vi får se!
Var iallafall inne på Topshop o kikade lite, hitta ganska mycket jag vill ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3