29 september 2010

Bye baby!

Idag har jag haft en del för mig, Va hos Sandra tidigare ikväll på en kopp kaffe, satt o tjta lite på balkongen i det sköna höstvädret! :) och passade ju oxå på att gosa med min älsklings vovve zico <3. Senare drog jag mig ner tills stan för att säga hejdå till min lilla älskling som flyger iväg ikväll , kommer hem om nåra veckor!, då vet ja en person som kommer vara saknad iallafalla!
Sen vart de en promenad med Erika o sen hem till henne och vi lagade mat och myste lite :) Så nu är jag hemme ska strax nana! upp tidigt imorn, till skolan :) Det är skönt att man går i skolan nu när det är just så svårt att få jobb o så, det är ju jäkligt tråkigt att gå arbetslös!, Trivs väldigt bra med skolan :) skönt att man ska få sig en riktig utbildning, vill ju inte jobba som bartender/servitris resten av livet lixom :P


Jag o Zico :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer :) <3